Inmiddels is het al weer voorbij, het was weer heel verrasend en leuk.
Geen quad rijden, boogschieten of een huifkartocht, maar we hebben een eigen James Bond film gemaakt. Er waren vier teams die ieder hun eigen draai aan het script mochten geven. Het was niet alleen zelf 'acteren' maar ook zelf filmen met een aparte geluidsman. Dit alles was een dolle boel en het resultaat was erg lachwekkend.
's avonds een uitgebreid diner en als afsluiting de oscaruitreiking. Helaas heeft ons team niet gewonnen. Het was weer een leuke dag met lekker zonnig najaarsweer.
Vandijkonline-vrienden-weblog
zaterdag, oktober 30, 2004
donderdag, oktober 28, 2004
Gratis faxnummer hebben?
Voor degene die wel een gratis faxnummer willen hebben, ik werd vandaag door de Makro op de hoogte gebracht van deze gratis service.
De naar jouw nummer gestuurde faxen worden automatisch doorgestuurd naar het door jou opgegeven emailadres. Klik hier voor de aanmeldpagina. Ik heb het inmiddels al gedaan, mijn faxnummer is 084 741 6629.
De naar jouw nummer gestuurde faxen worden automatisch doorgestuurd naar het door jou opgegeven emailadres. Klik hier voor de aanmeldpagina. Ik heb het inmiddels al gedaan, mijn faxnummer is 084 741 6629.
Bedrijfsuitje
Morgen is het zover. Het jaarlijkse bedrijfsuitje van Debby haar werk.
Dit jaar gaan we naar Landgoed De Rosep in Oisterwijk. Het begint al om 1 uur 's middags tot een uur of 10 's avonds.
Wat we gaan doen, buiten het eten, is nog onbekend maar gezien de vorige keer zal het ongetwijfeld erg leuk worden.
Misschien gaan we wel quad rijden. lijkt me super.
Dit jaar gaan we naar Landgoed De Rosep in Oisterwijk. Het begint al om 1 uur 's middags tot een uur of 10 's avonds.
Wat we gaan doen, buiten het eten, is nog onbekend maar gezien de vorige keer zal het ongetwijfeld erg leuk worden.
Misschien gaan we wel quad rijden. lijkt me super.
Beschuit .. uh .. spekjes met muisjes
Zojuist heb ik lekker spekjes met muisjes gegeten. Een collega van me is vorig jaar juli vader geworden en dat hoorde hij deze week. Hij stond al geruime tijd op een wachtlijst voor adoptie-ouder voor een meisje uit China. Hij wist hij dat rond deze tijd meer bekend zou worden en eindelijk kwam het telefoontje. Hij gaat in december samen met zijn vrouw naar China om daar hun kindje op te halen. Ze blijven daar een week of 4 om meer over het meisje, de omgeving en cultuur te leren. Erg goed georganiseerd is mijn idee.
Rolex SPAM
Op Nu.nl hebben ze het er ook al over: Ik word helemaal gestoord van de hoeveelheid Rolex SPAM die ik sinds deze week krijg.
Gelukkig komen ze niet binnen op mijn huidige hoofdemailadres, maar op de rest krijg ik er bijna 10 per dag. Niet normaal dus!
Gelukkig komen ze niet binnen op mijn huidige hoofdemailadres, maar op de rest krijg ik er bijna 10 per dag. Niet normaal dus!
Amerika kiest
Het is inmiddels bijna zover, de Amerikaanse presidentsverkiezingen. Het gaat dit keer tussen deze twee knapen.
Er is veel over zie te doen in de media, veel informatie kun je vinden op Amerikakiest.nl, een speciaal hiervoor ingerichte website van de NOS.
Als jij Amerikaans staatsburger zou zijn, voor wie zou jij kiezen en waarom?
![]() |
![]() |
Er is veel over zie te doen in de media, veel informatie kun je vinden op Amerikakiest.nl, een speciaal hiervoor ingerichte website van de NOS.
Als jij Amerikaans staatsburger zou zijn, voor wie zou jij kiezen en waarom?
dinsdag, oktober 26, 2004
Nieuwe site
Eindelijk!
Na maandenlange (eeuuh, nouja, wekenlange ) afwezigheid dan eindelijke weer een post van mij.. Maarrrrr....
Ik ben niet voor niets zo lang afwezig geweest. Neee! De afgelopen weken heb ik me bezig gehouden met het creeeren van een online technisch hoogstandje. Het altijd populaire Hoger/Lager!
Nu gratis te spelen voor alle vandijkonline.nl bezoekers!
Na maandenlange (eeuuh, nouja, wekenlange ) afwezigheid dan eindelijke weer een post van mij.. Maarrrrr....
Ik ben niet voor niets zo lang afwezig geweest. Neee! De afgelopen weken heb ik me bezig gehouden met het creeeren van een online technisch hoogstandje. Het altijd populaire Hoger/Lager!
Nu gratis te spelen voor alle vandijkonline.nl bezoekers!
maandag, oktober 25, 2004
AJAX
Wat is het allemaal triest voor AJAX! Nemen jullie in vredesnaam volgende keer weer een seizoenskaart want je ziet: zo werkt het helemaal niet, jullie support is duidelijk noodzakelijk!
zondag, oktober 24, 2004
zaterdag, oktober 23, 2004
MotorRai 2
Op de MotorRai aangekomen kwam ik er gister achter dat het wel heel leuk was geweest om mijn digitale camera mee te nemen. Hmmm, Marius heeft met zijn gsm een paar plaatjes geschoten, die hoop ik binnenkort te krijgen.
Wat viel me nou het meeste op?
BMW stond er weer na jaren afwezigheid. Ze hadden maar 1 model mee: de K100RS.
>
Een geweldige sport-tour fiets die perfect aansluit op mijn lichaam. Een geweldige zithouding met een een goede balans tussen voeten, billen, rug en polsen. Ik heb een kaartje achtergelaten waarmee je kans maakt op een gratis weekendje deze motor.
Verderop op de Harly-Davidson stand stonden ook geweldige fietsen. Vooral Marius is hier helemaal weg van, ik ben zelf niet 'stoer' genoeg voor de Harley's. Het 2e merk van ze, Buell, sprak me ook erg aan. Je ziet hier de Lightning en de Firebolt, hun 2 modellen.
Het zijn hele aparte, eigenwijs ogende en aanvoellende fietsen. Ze zijn vrij kort qua wielbasis, wat wel vreemd aanvoelt als je er op zit. Zou hier graag een proefritje op maken!
Natuurlijk stonden er ook mooie fietsen van Suzuki, zoals de huidige versie van mijn fiets, en Honda waar de CBR1100XX Super Blackbird mij erg aansprak.
Natuurlijk ontbraken ook Yamaha en Kawasaki niet.
Je ziet hier de Yamaha YZF-R1 en de Kawasaki ZZR1200.
Het aparte bij Yamaha en Kawazaki was dat ze daar half opengewerkte motoren hadden staan. Gaaf dat je kon zien hoe de binnenkant er uit ziet.
Al met al een zeer geslaagde dag. En mawilma, het is inderdaad bij kwijlen gebleven.
Wat viel me nou het meeste op?
BMW stond er weer na jaren afwezigheid. Ze hadden maar 1 model mee: de K100RS.
>
Een geweldige sport-tour fiets die perfect aansluit op mijn lichaam. Een geweldige zithouding met een een goede balans tussen voeten, billen, rug en polsen. Ik heb een kaartje achtergelaten waarmee je kans maakt op een gratis weekendje deze motor.
Verderop op de Harly-Davidson stand stonden ook geweldige fietsen. Vooral Marius is hier helemaal weg van, ik ben zelf niet 'stoer' genoeg voor de Harley's. Het 2e merk van ze, Buell, sprak me ook erg aan. Je ziet hier de Lightning en de Firebolt, hun 2 modellen.
Het zijn hele aparte, eigenwijs ogende en aanvoellende fietsen. Ze zijn vrij kort qua wielbasis, wat wel vreemd aanvoelt als je er op zit. Zou hier graag een proefritje op maken!
Natuurlijk stonden er ook mooie fietsen van Suzuki, zoals de huidige versie van mijn fiets, en Honda waar de CBR1100XX Super Blackbird mij erg aansprak.
Natuurlijk ontbraken ook Yamaha en Kawasaki niet.
Je ziet hier de Yamaha YZF-R1 en de Kawasaki ZZR1200.
Het aparte bij Yamaha en Kawazaki was dat ze daar half opengewerkte motoren hadden staan. Gaaf dat je kon zien hoe de binnenkant er uit ziet.
Al met al een zeer geslaagde dag. En mawilma, het is inderdaad bij kwijlen gebleven.
vrijdag, oktober 22, 2004
donderdag, oktober 21, 2004
Ajax in het nieuws
De hoeveelheid Israelische vlaggen in het Ajax publiek kreeg uiteraard de nodige aandacht in de Israelische media:
Ajax fans wave an Israeli flag during the Champions League match against Maccabi Tel-Aviv in Amsterdam Tuesday Oct. 19, 2004. The identification of Ajax with Jews dates back to before World War II, when Amsterdam was home to much of the 140,000 Dutch Jewish community, and the stadium was near a Jewish neighborhood.
Toch was niet al het supportersnieuws rondom de CL-wedstrijd positief. Zo werden maar liefst 200 fans van Maccabi vlak voor vertrek uit het vliegtuig gezet. Zij moesten op Schiphol achterblijven na ongeregeldheden in het vliegtuig. De onrust zou zijn ontstaan omdat er voor een van de fans geen plaats was. Bij de discussie die daarna ontstond zou een stewardess zijn aangevallen en naar de grond gewerkt. Vervolgens werd besloten dat alle 200 Maccabi fans het vliegtuig moesten verlaten en de nacht moesten verblijven in Amsterdam. Een aantal fans werd gearresteerd maar al snel weer vrijgelaten.
Ander nieuws was dat Louis van Gaal is opgestapt bij Ajax omdat hij de bevoegdheden van technisch directeur bij de Amsterdamse voetbalclub te beperkt vindt. Erg jammer dat Luis de handdoek in de ring gooit. Zijn ooit door mij zeer gewaardeerde opmerking "Ben ik nou zo slim of zijn jullie allemaal zo dom?!" maakt plaats voor "Ik ben een irritant mannetje die gefrustreerd is omdat ik alweer mijn zin niet krijg". Erg jammer!
Ajax fans wave an Israeli flag during the Champions League match against Maccabi Tel-Aviv in Amsterdam Tuesday Oct. 19, 2004. The identification of Ajax with Jews dates back to before World War II, when Amsterdam was home to much of the 140,000 Dutch Jewish community, and the stadium was near a Jewish neighborhood.
Toch was niet al het supportersnieuws rondom de CL-wedstrijd positief. Zo werden maar liefst 200 fans van Maccabi vlak voor vertrek uit het vliegtuig gezet. Zij moesten op Schiphol achterblijven na ongeregeldheden in het vliegtuig. De onrust zou zijn ontstaan omdat er voor een van de fans geen plaats was. Bij de discussie die daarna ontstond zou een stewardess zijn aangevallen en naar de grond gewerkt. Vervolgens werd besloten dat alle 200 Maccabi fans het vliegtuig moesten verlaten en de nacht moesten verblijven in Amsterdam. Een aantal fans werd gearresteerd maar al snel weer vrijgelaten.
Ander nieuws was dat Louis van Gaal is opgestapt bij Ajax omdat hij de bevoegdheden van technisch directeur bij de Amsterdamse voetbalclub te beperkt vindt. Erg jammer dat Luis de handdoek in de ring gooit. Zijn ooit door mij zeer gewaardeerde opmerking "Ben ik nou zo slim of zijn jullie allemaal zo dom?!" maakt plaats voor "Ik ben een irritant mannetje die gefrustreerd is omdat ik alweer mijn zin niet krijg". Erg jammer!
dinsdag, oktober 19, 2004
Voetbal
Zit lekker te surfen, voetbal staat aan en het is best een leuke wedstrijd. Zojuist heeft Ajax de derde erin gekopt.
Mijn eigenlijke gedachte is, zal ik Marc effu bellu. :-) Toch maar niet gedaan.
Mijn eigenlijke gedachte is, zal ik Marc effu bellu. :-) Toch maar niet gedaan.
verlanglijstje
Elk jaar is de Sint er weer bijtijds bij om allerhande zaken rondom zijn verjaardag te regelen. Dit jaar hebben wij de goedheiligman aangeboden om in ieder geval als locatie voor mijn familie te dienen, en mogelijk wat te helpen bij de catering van zijn verjaardag. Scheelt hem in ieder geval 2 te bezoeken adressen..
Natuurlijk brengt dit mij dan weer op het verlanglijstje. Een kleine rondgang in de familie leert mij dat de heren nooit iets weten te vragen, en dames eigenlijk altijd wel (net als de kinderen overigens.... Maar dat zal uiteraard toeval zijn).
Gelukkig leverde de site van ikvader.nl gelukkig een oplossing.. Ik wil dit coole T-shirt:
..
Overigens ook in de opa uitvoering:
Natuurlijk brengt dit mij dan weer op het verlanglijstje. Een kleine rondgang in de familie leert mij dat de heren nooit iets weten te vragen, en dames eigenlijk altijd wel (net als de kinderen overigens.... Maar dat zal uiteraard toeval zijn).
Gelukkig leverde de site van ikvader.nl gelukkig een oplossing.. Ik wil dit coole T-shirt:
..Overigens ook in de opa uitvoering:
Spijkerbroek
Al jaren laat Jeans elke zaal uit z'n dak gaan met bruisende muziek- en dansspektakels. En de tienduizenden fans krijgen er maar geen genoeg van. Het is een succesverhaal dat eigenlijk nog nauwelijks uitleg behoeft. Greatest hits of all times razen voorbij, van hardrock tot de sixties. Van zwarte motorkleding tot suikerzoete hoepelrokjes. Niet voor niets behoort Jeans al jaren tot de toptien van het Nederlandse theater amusement.
En daar gaan wij vanavond heen!
En daar gaan wij vanavond heen!
maandag, oktober 18, 2004
Vrijspraak voor marinier Eric O.
Goed nieuws vanuit de rechtbank.
Volgens de rechtbank zijn de aanklachten tegen O. niet bewezen. Het OM heeft niet aannemelijk kunnen dat O. onterecht een waarschuwingsschot in de grond heeft gelost. "Verdachte was onder moeilijke omstandigheden. Hij had onvoldoende mensen bij zich. Het dreigingsbeeld dat hij schetste, is tijdens de behandeling van de zaak overeind gebleven", concluderen de rechters. Ze vinden dat als uitgangspunt moet worden genomen dat je het verhaal van een militair moet geloven. Alleen als een aanklager duidelijk kan aantonen dat de situatie anders was, kan een veroordeling volgen.
Lees meer op Nu.nl
Volgens de rechtbank zijn de aanklachten tegen O. niet bewezen. Het OM heeft niet aannemelijk kunnen dat O. onterecht een waarschuwingsschot in de grond heeft gelost. "Verdachte was onder moeilijke omstandigheden. Hij had onvoldoende mensen bij zich. Het dreigingsbeeld dat hij schetste, is tijdens de behandeling van de zaak overeind gebleven", concluderen de rechters. Ze vinden dat als uitgangspunt moet worden genomen dat je het verhaal van een militair moet geloven. Alleen als een aanklager duidelijk kan aantonen dat de situatie anders was, kan een veroordeling volgen.
Lees meer op Nu.nl
Spreekkoren
Wat een gedoe weer rondom Ado Den Haag. Na de spreekkoren tegen Ajax (Rafael van der Vaart en Sylvie Meis) ging het tegen PSV helemaal los op de scheidsrechter. Op de website van Den Haag staat het volgende:
PSV is in de 80e minuut door scheidsrechter Temmink stilgelegd wegens aanhoudende kwetsende spreekkoren. Vervolgens bleek dat er sprake was van dreigende verstoring van de openbare orde omdat er bewegingen van supporters werden geconstateerd in en om het stadion. De supporters waren onderweg naar de bestuurskamer van ADO Den Haag.
Vanwege dreigende verstoring van de openbare orde is vervolgens door burgemeester Deetman besloten de wedstrijd definitief te staken.
Ik kan me ook Ajax-Ado Den Haag van vorig jaar in de ArenA nog goed herinneren. Eerst gingen bekers frisdrank en koffie vanuit het uitvak op de 2e ring naar de Ajax supporters in het vak eronder. Later gingen de bekers urine naar beneden. Toen het vak inmiddels aardig was leeggestroomd ging er ook nog een vuurwerkbom achteraan. De ME die vervolgens het vak in ging om de vuurwerkgooier op te halen, werd er hard weer uitgeslagen en kregen de een berg stoelzittingen om hun oren. Daar heb ik helemaal niks over gelezen in de kranten en ook is hiervoor helemaal geen straf uitgedeeld.
Ik ben voor een stadionverbod voor het leven met meldingsplicht! Ik realiseer me de de club zelf weinig kan doen bij deze ongeregeldheden, maar misschien is het toch een optie om na zulke acties gewoon de KNVB licentie in te trekken.
PSV is in de 80e minuut door scheidsrechter Temmink stilgelegd wegens aanhoudende kwetsende spreekkoren. Vervolgens bleek dat er sprake was van dreigende verstoring van de openbare orde omdat er bewegingen van supporters werden geconstateerd in en om het stadion. De supporters waren onderweg naar de bestuurskamer van ADO Den Haag.
Vanwege dreigende verstoring van de openbare orde is vervolgens door burgemeester Deetman besloten de wedstrijd definitief te staken.
Ik kan me ook Ajax-Ado Den Haag van vorig jaar in de ArenA nog goed herinneren. Eerst gingen bekers frisdrank en koffie vanuit het uitvak op de 2e ring naar de Ajax supporters in het vak eronder. Later gingen de bekers urine naar beneden. Toen het vak inmiddels aardig was leeggestroomd ging er ook nog een vuurwerkbom achteraan. De ME die vervolgens het vak in ging om de vuurwerkgooier op te halen, werd er hard weer uitgeslagen en kregen de een berg stoelzittingen om hun oren. Daar heb ik helemaal niks over gelezen in de kranten en ook is hiervoor helemaal geen straf uitgedeeld.
Ik ben voor een stadionverbod voor het leven met meldingsplicht! Ik realiseer me de de club zelf weinig kan doen bij deze ongeregeldheden, maar misschien is het toch een optie om na zulke acties gewoon de KNVB licentie in te trekken.
vrijdag, oktober 15, 2004
Julian op de fiets
Nadat we gisteren een fietsstoeltje voor Julian hebben gekocht (jaja ik ben 2 dagen vrij) heb ik het vandaag gemonteerd en zijn we een rondje gaan fietsen. Het was weer een hele ervaring voor hem en voor ons. Na thuiskomst is hij als een blok in slaap gevallen. aaahh.
Wat wel jammer is dat er geen ruitewissers op het windscherm zitten want hij heeft bijhoorlijk zitten niezen:-).
Hopelijk nog een beetje lekker weer het weekend zodat we nog eens kunnen.
Wat wel jammer is dat er geen ruitewissers op het windscherm zitten want hij heeft bijhoorlijk zitten niezen:-).
Hopelijk nog een beetje lekker weer het weekend zodat we nog eens kunnen.
Abonneren op:
Posts (Atom)

