Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, augustus 14, 2007

Besteed je komkommertijd nuttig

Zoals Marc al aankondigde is het volop komkommertijd op ons weblog en als ik jullie een goede raad mag geven: besteed deze komkommertijd nuttig.
Hier zie je een voorbeeld van één van de manieren, waarop je dat kunt doen.

Ik weet van verschillenden onder ons, dat ze dit heel serieus gaan proberen en ik wens ze daarbij veel succes.
Wijzelf gaan donderdag eerst een dagje vliegen om daarna een paar duizend kilometers door de VS te gaan reizen.
Ik wens iedereen en uiteraard ook onszelf een hele prettige komkommertijd.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ondanks de komkommertijd is het hier op het werk behoorlijk druk.
Heel anders dan voorgaande jaren, toen het een stuk rustiger was.
Ook heb ik thuis genoeg te doen. Afgelopen weekend de deuren en kozijnen geschilderd.
Maar goed, mawilma veel plezier in de USA en doe voorzichtig.
Volgende week vrijdag mogen wij er 2 weekjes uit.

Mawilma zei

Jullie ook een hele fijne vakantie toegewenst.
Rust lekker uit van al je druktes.