Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, juli 04, 2011

Aalscholver


Deze foto is gemaakt op de stadswallen van het stadje Hulst (natuurlijk genoemd naar mijn jongste zwager!). Ik zat hier heerlijk op een bankje uit te rusten van een stuk stadswandeling, terwijl mijn husband nog even verder aan het rondkijken was.

Een stukje verderop in het water zag ik een paar kale stokken met iets erop. Ik heb flink ingezoomd, maar aangezien ik maar een simpel cameraatje heb is de aalscholver - dat was het wat op die tak zat - niet zo overduidelijk te zien. Maar als je de foto groot maakt kun je hem toch zien zitten.
Zonder die aalscholver was het trouwens ook een prachtig plekje.

1 opmerking:

Nell zei

Dat kan toch ook niet anders als je op een plaatsje zit met de naam Hulst! Dan zit je altijd goed toch! Wat betreftdie aalscholver Je hebt hem er toch wel ooi op gekiekt. iets wat mij nog jammer genoeg nog niet is gelukt.