Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, januari 26, 2013

De Eemnesser polder

We zijn gistermiddag eens naar de andere kant van de polder gereden voor onze wandeling.
Het was mooi weer, maar een klein beetje nevelig en toen we ons even omdraaiden hadden we een heel mooi kijkje op de grote kerk van Eemnes.

De Eemnesser Vaart was dichtgevroren, maar ik zou me toch niet graag op het ijs wagen, dat er hier en daar wel een beetje vreemd uitzag.

Halverwege komt er een andere vaart of sloot in de Eemnesser Vaart uit en zo tegen de zon in was dat een prachtig gezicht.

Op de terugweg zagen we op de achtergrond nog heel vaagjes een andere kerk achter een groot boerenbedrijf. Er liep een paard in de sneeuw te grazen op een strookje tussen het hek en de vaart.

Is dit geen schatig paardje? het lijkt net of het me welkom heet en zegt: dat heb je weer goed gedaan, meid.

Dit zijn - op het paardje na - weer foto's van mijn husband. Ik denk dat ik door het lopen met de kruk geen vaste hand meer heb, want mijn meeste foto's zijn niet scherp. Jammer maar we hopen maar weer op betere tijden.

Geen opmerkingen: