Vandijkonline-vrienden-weblog

zondag, oktober 27, 2013

Nog wat herfstfoto's

De natuur hult zich zo zachtjesaan in herfstkleuren en daarvan zou je wel duizenden foto's willen schieten.
Zoveel maak ik er maar niet, maar ik heb er toch weer een aantal mooie gemaakt. Vind ik zelf tenminste....
Bijvoorbeeld in het Cantonspark dit kleine paadje naar de kolonnade, die een beetje verscholen ligt tussen de verschillende kleuren groen en bruin.

De Pekingtuin is ook mooi. Vooral dit al helemaal verkleurde boompje bij de fontein.

Ik dacht eerst dat er allemaal bergjes bladeren op het gazon lagen, maar bij nadere inspectie bleken het paddestoelen te zijn.
Ze waren wel over het mooiste heen, dus ik kan me voorstellen hoe mooi ze oorspronkelijk waren.

In de berm langs de Torenlaan richting Soest staan overal paddestoelen, die zich een weg hebben gebaand door de laag dorre bladeren heen.
Vooral deze rode exemplaren vormen een mooie herfstdecoratie tussen de weg en het fietspad.

Deze vallen wat minder op, maar ze doen het leuk zo vlak langs de weg.

En tot slot nog een paar bolle modellen wat verderop langs het voetpad van de Stadhouderslaan.

Geen opmerkingen: