Vandijkonline-vrienden-weblog

zondag, juni 28, 2015

Langs het weggetje tussen het Eemnesser sluisje en Eemnes

Tijdens een wandeling van het Eemnesser sluisje naar het pleintje
in Eemnes vind je altijd weer heel veel moois om van te genieten.
In één van de knotwilgen langs het klinkerpaadje zag ik ineens een
aardbeienplant met heel wat aardbeitjes.
Dit heb ik nog nooit eerder gezien.

Langs de vaart bloeien heel veel "ouderwetse" bloemen.
En op het water zie je de dotters.

In het laatste weiland voor Eemnes staan deze paarden.
Je kunt wel zien dat het een beetje heiig weer is.

Op een van de bankjes langs het pleintje heb je mooi uitzicht
op de polder en op de vaart met mooie gele bloemetjes erlangs.

Tussen het hoge gras in de berm zag ik deze mooie roze bloemen.
Ik heb geen idee wat voor bloemen het zijn en ik heb ze ook maar
op twee plekjes gezien. Maar mooi zijn ze wel.

Nog een mooie bloem langs het water.

Aan de andere kant een weiland vol schaapjes. Ook altijd leuk
om naar te kijken.Ook hier zie je dat het wat nevelig is.


Tot slot deze mooi vlinder op een distel.

Geen opmerkingen: