Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, september 19, 2007

Pas op met Crocs

Mijn kinderen hebben ze ook: leuke kunststof klompjes in een mooi kleurtje. Nu blijken ze gevaarlijk te zijn. Volgens de digitale editie van de Televaag komen in de US steeds meer meldingen van mensen over kleine kinderen die met hun schoenen vast komen te zitten tussen de roltrappen. Ook in Japan zijn er problemen. Volgens de Japanse overheid zijn in augustus 39 meldingen binnengekomen van mensen die met hun Crocs vast kwamen te zitten. Ook in Japan gaat het voornamelijk om kleine kinderen, die niet goed opletten waar ze hun voeten plaatsen. De populaire schoenen zijn namelijk al verkrijgbaar in maat 20. Gebeurt het dan niet in Europa vraag ik me dan af, maar dat verteld het bericht niet. Ik zal mijn kids in elk geval nog even waarschuwen, al lijkt het er niet op dat het weer toelaat dat ze er voorlopig echt mee op pad gaan.

Geen opmerkingen: