Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, januari 04, 2008

2008 ............

Hoewel ik van nature geen klager ben moet het me toch even van het hart, dat het jaar 2008 nog niet veel goeds voor me in petto heeft gehad.
Nieuwjaarsdag werd ik heel duizelig wakker en alleen dank zij het superleuke nieuwjaarsbezoek ben ik de dag doorgekomen.
Daarna heb ik twee dagen helemaal en vandaag nog de helft van de dag heerlijk gezellig in bed doorgebracht.
Het zijn weer mijn holtes die opspelen, maar gelukkig heb ik nu een kuurtje van de dokter en ik hoop, dat ik weer snel helemaal bij de les ben.
Wie mij kent weet wat het betekent als elke blik op de computer me te veel is!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Marc, ik heb hetzelfde! Ook vanaf 1 januari 's avonds, koude rillingen, koorts, duizelig (nog steeds), hoofdpijn, buikpijn.... Algehele malaise. Zonde, en dat terwijl ik eindelijk 2 weekjes achter elkaar niks hoef! Het verschil tussen vaders en moeders is alleen dat moeders niet twee dagen in bed kunnen kruipen.... Erik was donderdag en vrijdag gewoon werken... kruin steun...
Beterschap! Dan kunnen we maandag weer opgeknapt aan het werk, dan zal onze werkgever blij zijn.

Beste wensen en veel gezondheid voor 2008! Veel liefs!
Marijke

Marc zei

Bedankt Marijke, al heb ik nergens last van hoor. De post was van Mawilma. Je kijkt zeker via Hyves. Dan zie je dat niet direct staan.
Jij ook de beste wensen natuurlijk.