Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, februari 20, 2008

Kranten, kranten en nog eens kranten.........


Degenen die mij goed kennen weten, dat ik een vreselijke tic heb: ik kan geen krant weggooien zonder dat ik die helemaal gelezen heb. Ook als ik met vakantie geweest ben wil ik daarna alle kranten die ik gemist heb nog doorkijken.
Vaak brengt Pahanspa uit het dorp nog de vier gratis kranten (de Pers, Metro,
Spits en Dag) voor me mee en die wil ik natuurlijk ook van haver tot gort lezen.
Met als resultaat dat in tijden dat ik het - op mijn manier - druk heb zich dus een enorme voorraad opstapelt.
Tijdens mijn 8-weekse vakantie in Amerika heeft Richard keurig alle kranten voor me verzameld en ik heb daar inmiddels al wel 2 weken van gelezen, de rest ligt nog op de stapel.
Toen ik begin dit jaar ziek was was ik te duizelig om te lezen, dus die kranten vormen een andere stapel. Aangevuld met kranten waar ik nog geen tijd voor had, zodat de stapels inmiddels niet meer te overzien zijn.
Toen ik van de week droomde van enorme stapels kranten die om me heen dansten en me uiteindelijk bedolven heb ik het "kloeke" besluit genomen om morgen alles bij het oud papier te zetten.
Nu hoop ik maar dat de papierauto vroeg is, zodat ik niet in de verleiding kom om ze toch nog maar weer naar binnen te halen omdat het me aan mijn hart gaat dat er van alles in staat wat ik nog niet gelezen heb..............

1 opmerking:

Anoniem zei

Look here