Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, juni 20, 2008

Die goeie ouwe Tante Pos ......


O, o, wat verlang ik toch terug naar de tijden van die goeie ouwe Tante Pos, toen het bedrijf nog gewoon PTT heette en je altijd gewoon 's ochtends vóór tienen de post op je deurmat had.
Sinds ze TNT heten (betekent dat "Tis Nooit Telaat"?)is het huilen met de pet op. Of het nu komt doordat ze geen geld meer over hebben voor personeel na het vervangen van al die mooie rode brievenbussen door nieuwe oranje exemplaren? Ik weet het niet, maar de post komt steeds maar laten en later. Eerst kwam hij in de loop van de middag, toen zelfs al na zessen en nog later, maar gisteravond is het record bereikt en kregen we om half tien (!!!) de post bezorgd.
Zijn jullie het met me eens dat dit toch niet normaal is?
Klagen zal niet helpen vrees ik, maar het luchten van mijn hart via dit weblog heeft me toch al goed gedaan.

Geen opmerkingen: