Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, april 24, 2010

Dromen.......


Wat droomt een mens toch allemaal bij elkaar gedurende haar of zijn leven!
Hebben jullie dat ook, van die dromen waarvan je echt niet weet waar dat nu toch op slaat?
Ik droom heel vaak allerlei avonturen en ben dan meestal ergens op vakantie.
Vannacht droomde ik helemaal raar:
We gingen naar "mijn" Albert Heijn om boodschappen te doen. Toen we bij de winkel kwamen was er nergens een klant te bekennen en een oud-collega vertelde me, dat er een soort terrorist in de winkel rondliep, die alle klanten bedreigde en wegjoeg.
Een andere oud-collega wilde een fiets van ons kopen en was daar proefrondjes mee aan het rijden. We moesten dus wachten totdat zij terug was en ik stond te popelen, want ik wilde snel naar de andere AH, voordat die kerel ons in het vizier zou krijgen.
Hoe het afgelopen is weet ik niet,want ik werd wakker.

3 opmerkingen:

roetmops zei

Dus dat heb jij ook al. Jammer dat je de niet weet hoe het afliep. Maar ja niet alle dromen zijn berdrog. Er zit meestal een boodschap in. Ook al sbap ik zelf ook niet altijd wat er achter schuil gaat. Maar als ik mijn droom aan Rob vertel, kan hij me meestal wel uit de droom helpen. V olgens hem slaat het dan daar en daar op. Eerlijk gezegd heeft hij vaak gelijk.

emsland-life zei

Al ben ik geen dromen-uitlegger of hoe zo iemand mag heten. Er zit wel een rode draad in deze droom:
JE WINKELT GRAAG. Dat is wel heel algemeen want volgens mij winkelen alle vrouwen graag en dromen ze meer als mannen en dan meestal van de prins op het witte paard.

Mawilma zei

Wat ben ik blij dat ik niet bij jou te rade ben gegaan over de uitleg van mijn droom.
Als ik namelijk ergens een hekel aan heb is het aan winkelen en ik doe dat alleen maar als ik echt iets nodig heb.
Misschien zou je voor je verjaardag eens een boek over droomuitleg kunnen vragen?