Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, april 08, 2013

De rest van de foto's

Vandaag de rest van de foto's, want morgen heb ik geen tijd meer.
Ik begin met deze prachtige vogel op het ijs.

Deze foto is één van mijn favorieten. Ik houd enorm van dit sfeertje en de rust die het uitstraalt.

Zonsondergang of -opkomst.

Nog zo'n mooie sfeervolle foto.

Het is verbazingwekkend hoeveel verschillende kleuren de zon tevoorschijn tovert. Deze kleuren zijn weer heel uitbundig.

Dit vind ik wel zo'n prachtig plaatje! Volgens mij heb je als fotograaf toch wel je dag als je zo'n foto kunt maken.

Hiervan krijg je het even koud......
Aan de rand van zo'n meer hebben wij gestaan in een sneeuwbui, dus ik ken het gevoel dat hierbij hoort.


Om weer op temperatuur te komen een wat meer zomers tafereeltje.

En met dit zonnige geheel sluit ik deze serie af.
Als je al deze plaatjes bekeken hebt realiseer je je weer eens goed hoe mooi deze wereld is en dat we daar toch wel een beetje zuinig op moeten zijn.

Geen opmerkingen: