Vandijkonline-vrienden-weblog

zondag, april 07, 2013

Nog meer mooie foto's

Vandaag krijgen jullie wat meer foto's voorgeschoteld, anders krijg ik ze er niet meer allemaal op voordat ik naar het ziekenhuis vertrek. En daarna kan ik voorlopig niet achter de pc zitten. Gisteravond had ik na een dagje Venlo geen puf meer om eraan te beginnen.
Eerst een vrolijk plaatje met een paar sportieve kanovaarders.

Rondom dit meer zie je allerlei kleuren. Je zou haast zeggen herfst op de achtergrond en lente/zomer op de voorgrond, maar ik denk dat dat okergeel van de berg zelf is.

Dit ziet er ook reuzeleuk uit. Die fleurige ballonnen en dat groepje vogels zo mooi weerspiegeld in het water.

Hier zit niet zoveel kleur in, maar toch is het een heel mooi plekje.

Als je deze kleurenpracht niet in werkelijkheid gezien hebt, geloof je niet dat het "echt" is. En toch tovert de natuur deze gigantische felle herfstkleuren aan de bomen.

Dit sfeertje is weer totaal anders. Die mistvlaag rechts voegt nog een beetje kou toe aan de rest van de omgeving.

Deze vind ik ook erg mooi. Zie ik daar klavertjes in het gras? En ook die oude boomstronk op de voorgrond geeft nog iets extra's aan het plaatje.

Dan tenslotte deze boom in gele herfstpracht tegen de achtergrond van die kale bergen. En dat geheel weer weerspiegeld in het water. Wat is de natuur toch mooi!

Geen opmerkingen: