Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, mei 01, 2013

Onze nieuwe Koning en Koningin

Hebben jullie gisteren ook zo genoten van de troonswisseling? Wat was het een mooie dag!
Prachtig weer, alleen maar gejubel en geen boe-geroep en rookbommen zoals bij de inhuldiging van Beatrix. En dan drie zich voorbeeldig gedragende prinsesjes, die vandaag wel spierpijn in hun armen moeten hebben van al het zwaaien.
Ik hoop van harte dat deze dag een voorbode is van een mooi koningschap.
We mogen best trots zijn op onze nieuwe koning en zijn koninklijke ega.

Ik heb wat foto's op een rijtje gezet die gisteren via Facebook en Twitter voorbijkwamen.
Omdat ik dit via mijn iPad maak heb ik geen invloed op de volgorde van de foto's, maar ik neem aan dat dit de pret niet zal drukken.









Geen opmerkingen: