Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, juli 24, 2013

Hoogzomer in park Groeneveld

Wanneer je ook bij Groeneveld wandelt, altijd weer is het er mooi.
Het was nu bloedjeheet, maar toch nog heel goed toeven in de schaduw van al die mooie bomen.
Dit is een van de bruggetjes, die je tegenkomt. Heel leuk is dat spiegelbeeld van de wandelaar helemaal onderaan op de foto.

Mijn husband maakte een foto van mij terwijl ik......

......deze foto sta te maken.
Ik vond het zo'n mooi gezicht die paarden achter die paarse bloemetjes. Zomerser kan het toch niet.

De koeien vonden het kennelijk ook warm en ze stonden heel gezellig op een kluitje op een koel plekje onder de bomen.

Je vindt door het hele park heen prachtige waterpartijen, waarvan hier eentje met grote plakkaten waterlelies.
Mooi dat spiegelgladde water.

Deze foto vind ik ook erg mooi met die spiegelingen aan het eind van de waterkant.

Mijn husband wilde een foto van mij maken onder die grote boom aan de overkant, weerspiegeld in het water.
Jammer genoeg kwam er net een wandelaar die zijn hond in het water liet zwemmen, zodat het spiegeleffect een beetje in het water viel. Maar het is evengoed een mooie foto.

Geen opmerkingen: