Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, maart 31, 2008

Laatste dagje

Al werk ik al een paar weken voor mezelf, vandaag is dan echt mijn laatste dag bij Capgemini. Toch wel een vreemd idee om na bijna 7 jaar dit mooie bedrijf te verlaten. Maar ja, de zelfstandigheid roept en ik heb het gevoel die sprong nu toch echt een keer te moeten wagen. De Mondeo is uitgezogen en moet nog even door de wasstraat. De laptop staat klaar om ge-imaged te worden en ik heb de laptoptas flink opgeruimd. Ik ben er dus bijna klaar voor.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Zal wel een apart gevoel zijn. Aan de ene kant want van, eindelijk. Aan de andere kant, jammer.
In ieder geval veel succes.

Mawilma zei

We wensen je heel veel succes in je nieuwe carrière.
Wat je zult missen zullen die leuke personeelsfeesten van Capgemini zijn.
Maar ja, je kunt nu voortaan je eigen personeelsfeestjes maken.

Richard zei

Tja, elke nieuwe start heeft ook een afscheid van iets dat geweest is in zich. Heel veel succes als freelancer, de start is in elk geval heel veel belovend!

Anoniem zei

Rijd het een beetje die Astra?

Marc zei

De Astra rijdt tot nu toe prima. Er stond al wel 18km op de teller toen ik hem meenam. Hij moet dus nog worden ingereden ook. Ben benieuwd waar ik hem op heb gezet als hij over 6-8 weken weer terug gaat.