Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, mei 26, 2008

Brengen scherven geluk?

Dat hoop ik maar, want ik heb er plenty! Kijk maar:

Voor het geval je je afvraagt hoe ik hier aan kom zal ik dat even uitleggen.
Onze vrienden, die in ons huis logeerden tijdens ons uitstapje in Friesland, hadden geluid gehoord in ons dressoir. Ze hadden er maar niet in gekeken, omdat ze niet wisten wat het was. Achteraf gezien was dat een wijs besluit!
Ik deed dus voorzichtig een deurtje open en al mijn Engelse en andere "mooie" kop-en-schotels vielen met donderend geraas voor mijn voeten op de grond. Er was aan één kant zo'n plankdragertje eruit gevallen, zodat de plank schuin tegen de deuren aanhing en dus dankbaar gebruik maakte van de geboden ruimte om alles van zich af te kieperen.
Gelukkig is nog zo ongeveer een derde heel :-)
Je ziet op de foto, dat we een hele emmer vol scherven bij elkaar geveegd hebben.
Dus ik heb voorlopig weer wat om op mijn verlanglijstjes te zetten!

Geen opmerkingen: