Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, mei 20, 2008

Hoe gaat Hind het doen vanavond?


Ze wanhoopt niet, laat zich niet onder druk zetten, maar trekt vanavond in de Belgrado Arena haar eigen plan. "Ik ben bereid mijn optreden aan te passen, maar alleen in overleg met mijn eigen team. Als het dansje anders moet, zal de choreograaf dat beslissen, niet buitenstaanders."
Ze doet het slecht bij de bookmakers, slechts 37ste van de 43 deelnemers. "Maar Nederland heeft zo vaak hoog gestaan bij de bookmakers en toen bleek dat heel geflatteerd te zijn", pareert ze dit gebrek aan steun.
Ik ben heel benieuwd of ze door deze ronde komt. Ik kan helaas niet kijken, want ik moet zelf zingen vanavond.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb nu de eerste 8 gezien. En Belgiƫ vond ik nu het beste. En slecht dat dat was, dus Hind zou een goede kans kunnen hebben.
Maar zoals ieder jaar zal hetw el weer niets worden.