Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, oktober 14, 2008

Pas op bij de Praxis!

Ik wil iedereen die aankopen bij Praxis doet, waarschuwen voor misleidende praktijken die mij, en naar ik heb gehoord ook een aantal anderen, onlangs zijn overkomen. Mij overkwam het op de parkeerplaats bij de Praxis in Amersfoort maar let op: het schijnt her en der in het land te gebeuren.
Het werkt als volgt: twee meiden van begin twintig (vermoedelijk uit Oost-Europa) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de boodschappen aan het inladen bent. Ze hebben hele strakke T-shirts aan waar hun borsten bijna uitvallen. Je moet een flinke vent zijn om niet te kijken. Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal bedelen ze om een lift naar een plaats in de buurt. Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten, waarbij ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via je binnenspiegel. Daarna klimt een van hen naar de voorstoel waar ze zich begint uit te kleden en je vervolgens begint te betasten. Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille steelt. Die van mij is afgelopen dinsdag gestolen en woensdag en donderdag weer. Vrijdag zelfs twee keer! Zaterdag kon ik helaas niet...

2 opmerkingen:

Mawilma zei

Jij bent toch wel weer het toppunt van zieligheid zeg !!!!!
Maar ik ben blij dat je me waarschuwt, zodat het mij niet zal overkomen :-)
Gelukkig maar dat je zoveel portefeuilles hebt. Je hebt er waarschijnlijk nog 10 aangeschaft?

Anoniem zei

Zaterdag ben ik geweest en ik ga zeker nog een keer.