Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, november 19, 2010

Google Earth


Zoals jullie ongetwijfeld wel weten kun je tegenwoordig op Google Earth heel gedetailleerde foto's vinden.
Die zijn natuurlijk erg leuk om te bekijken, maar als ze dicht bij je in de buurt gemaakt worden kun je ongewild heel duidelijk in beeld zijn.
Kijk maar op deze foto. Als je niet weet wie het is valt het je natuurlijk niet op, maar voor insiders is de persoon op deze foto heel duidelijk te herkennen.

Vorige week reed er ook zo'n Google-auto hier in ons dorp rond. Toen wij van AH afkwamen reden wij er achter en later twitterde Marc een foto van deze zelfde auto.
Dus mocht je deze auto signaleren, duik weg als je niet wild dat de hele wereld je kan zien.

2 opmerkingen:

roetmops zei

Nou wie die man is die zo ijverig bezig is. Dat moet ons zwagertje wel zijn. Eerlijk gezegd vind ik dit wel erg ver gaan hoor. Hier reden ze laatst ook door de buurt. Dus wegduiken is dan de enige manier om nog een klein beetje privé te houden. Ondanks Er op onze weblog ook veel te vinden is. Zo kwam manlief- die ik dus nooit bij naam noem- via jou weblog -eigen schuld dikke bult-. zich zelf ook tegen op google met naam. Iets wat hij eigenlijk niet wilde. Maar ja even niet aangedacht. En je bent te trasseren.

Hanneke zei

Ik geloof dat ik dat mannetje ook ergens van ken. Ik heb hem wel eens eerder in onze straat bezig gezien. Dat hij zo beroemd was wist ik niet.