Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, augustus 13, 2011

Groen Zaandam


Als je in Zaandam woont is het wel een pré dat je van apart en in elk geval van groen houdt.
Dit is het meest bijzondere hotel dat ik ooit gezien heb. Het is samengesteld uit allemaal kleine huisjes.

Dit is de andere kant van hetzelfde hotel. Volgens mij horen die blauwe huisjes er ook bij.

Even verderop staat dit hotel naast de ingang van het station. Het is versierd met rode, witte en blauwe houten tulpjes. Het staat heel vrolijk maar of je het ook mooi vindt hangt van je persoonlijke smaak af.

En dit is de boven-ingang van het station. Je moet toch eerlijk zeggen dat het heel uniek is of niet soms? De ingang is onder de klok.

Even verderop staat nog een hele rij nieuw gebouwde huizen of wat het ook zijn mogen.
Het is wel heel iets anders dan de grijze betonnen blokken die je in de winkelstraat tegenkomt.

Dit huis of hotel ziet er iets minder uitbundig uit.

Tenslotte is hier de bioscoop. Of de naastgelegen panden daar ook onderdeel van uitmaken weet ik niet, alleen moet ik constateren dat het geen strak geheel is.

1 opmerking:

Nell zei

Het is een prachtgezicht zo, toch vind ik het nu niet iets waar ik zelf dol op ben. Leuk om te zien maar verder....