Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, juli 26, 2004

Weer maandag

We hebben nog vakantie, dus zijn er dit weekend nog lekker op uit gegaan. Zaterdag eerst naar Nijkerk. Daar hebben ze leuke winkels die wij hier niet hebben en hebben daar weer even inkopen gedaan. Daarna door naar de sluis om bootjes te kijken. Lekker in het zonnetje, erg leuk en gezellig. Je merkt dat de mensen op de boot er ook ff lekker uit zijn, ze maken graag ff een praatje. Via het Gooimeer zijn we weer terug gereden naar huis en zijn even gestopt voor een foto van de windmolens die daar staan. Erg leuk, alle molens hebben een andere keur. Echt een kleurenpallet (Op de foto wel slecht te zien).

Gister zijn we naar Ommeren gegaan voor ons jaarlijkse forelvisuitje van de familie van mijn schoonmoeder. Helaas zat het weer weer niet mee, van de 4 uur vissen hebben we zeker 2 en half uur regen gehad. Wel redelijk wat gevangen, Fleur had er zelfs 8. Tim heeft niets gevangen. We hebben bij hem maar geen haakje aan zijn hengel gedaan. Hij loopt er zo mee te zwaaien de hele tijd, hij zou eerder wat anders aan de haak slaan. 's Avonds gingen de vissen op de bbq, gelukkig na het vlees anders had ik niks te eten.

Vandaag is het het weer druk voor Fleur. Haar vriendinnetjes van school weten dat ze weer thuis is en twee belde er al vanmorgen. Eentje is er nu bij ons aan het spelen, vanmiddag gaat ze naar een ander. Hebben wij weer even rust. ;-)

Anoniem zei

Dat komt mooi uit Marc! Kun je me mooi helpen met schilderen ;-) Peter laat het (weer) afweten met een smoesje dat ie op zijn werk niet gemist kan worden!
Anita

Och, die arme Marc, de veronderstelde rust was helaas een luchtkasteel !!!! Moest hij weer naar zijn moeder om met kasten te sjouwen !!!!!
Hopelijk wordt je de rest van de week echt wat meer relax-tijd gegund.