Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, januari 13, 2009

Wijze uitspraken van beroemdheden

In het maandblad "Zin" las ik de volgende uitspraken van - zoals Zin het zelf zegt - vroeger woest avontuurlijke, niet te stuiten en soms zelfs een tikje onbesuisde, maar tegenwoordig mooie, wijze uitspraken doende Ikonen van een generatie.
Rutger Hauer
'In alles wat je doet zit een element van lotsbestemming. Alsof je zelf het iniatief neemt, maar tegelijk een doel volgt.'
Oprah Winfrey
'Moeder zijn is de zwaarste baan ter wereld. Daar moeten moeders wereldwijd zich sterk voor maken.'
David Bowie
'Ik heb geen idee wat ik hierna ga doen, maar ik beloof je dat het niet saai zal zijn.'
Richard Branson
'Ik geloof in een verlichte dictatuur, vooropgesteld dat ik de dictator ben.'
Willeke van Ammelroy
'Er werden in die tijd geen films gemaakt zonder bloot. Het was de enige manier om mensen naar de bioscoop te krijgen. '
George Clooney
'Het beste advies dat ik ooit kreeg: zorg dat je niet op je zeventigste zit te zuchten om wat je nooit gedaan hebt. Doe het nu.'

Geen opmerkingen: