Vandijkonline-vrienden-weblog

zondag, juni 14, 2009

Voor alle hobbyboppers

Ja, ik weet het. Het is een schande. Als de statistieken me niet bedriegen dan heb ik hier alweer bijna een jaar niets meer van me laten horen.
Natuurlijk... Ik blijf op de hoogte door mee te kijken enzo, maar neemt niet weg dat het veel te lang geleden is.
En dan KOMT ie weer eens met een berichtje... Blijkt het schandelijke reclame te zijn!

Hoe dat zo? Nou... Een vriendin heeft een webwinkel met allerlei leuke kinderkadootjes, traktaties, etc.. En daar moet ik even ongenadig reclame voor maken. Linkjes plaatsen waar ik kan ( altijd goed voor Google ranking), en vertellen dat ze leuke spulletjes heeft, wat weer goed is voor de handel.

En dat heb ik bij deze dan toch mooi weer even gedaan. Ik dank u vriendelijk voor de aandacht. Einde reclame, einde bericht.

1 opmerking:

Anoniem zei

Spam!!! :-)