Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, juni 13, 2009

Zandkastelen in Scheveningen


Donderdag waren we een dagje in Scheveningen, omdat we 's avonds naar Ciske de Rat gingen. Ik had gelezen dat er zandkastelen te bewonderen waren op het strand, dus die wilde ik wel eens zien. Dat is weer eens wat anders dan de luchtkastelen, die er altijd plenty zijn!
We hadden geen camera bij ons, maar dank zij mijn mobieltje kon ik toch deze mooie foto's maken.
Ciske de Rat was erg leuk, misschien mede doordat we de "echte" Ciske de Rat hadden.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ciske was inderdaad erg leuk. WIj hadden niet de 'echte' Ciske maar deze dee het ook goed. Vond zelf de papa(ook een ander) van Ciske de beste. Uiteraard kleine Ciske ook. Dat mannetje kon echt goed zingen.

Marc zei

Wat een mooie kastel weer! De laaste keer dat ik daar was, ook met jullie, is alweer lang geleden.