Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, januari 10, 2012

Creatief met paprika

Als je eens een etentje hebt en je wilt iets aparts op tafel zetten heb ik hier een paar ideetjes voor je om de paprika's eens anders dan anders te presenteren.

Je kunt er een vrolijk duo van maken of

deze slaapverwekkende variatie op tafel zetten.
Het zijn leuke voorbeelden van de manier waarop je je paprika's eens op een andere manier dan de normale fantasieloze plakjes of stukjes kunt presenteren.
Misschien weet je zelf nog wel andere creaties te verzinnen.

2 opmerkingen:

Nell zei

Is dit echt een idee van jou zelf?

Mawilma zei

Deze vraag bewijst al dat je mij goed kent.
Nee, helaas ben ik niet zo creatief en ik zou zelf niet op het idee gekomen zijn.
Ik pronk hier dus met andermans veren, maar ik vond het zo leuk, dat ik het het publiceren waard vond.