Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, januari 13, 2012

Heb je goede ogen?

Hoe is het met je ogen? Ben je al een beetje kippig aan het worden of heb je nog een goede scherpe blik?
Hier kun je testen hoe goed je oogjes het nog doen.

Tussen al deze Rren zitten twee B's verscholen. Zie je ze zitten?

Kun je hier de 1 vinden?

Tussen al deze negens moet ook een zesje zitten.

Laat al deze Mmen de revue passeren en als je ogen het goed doen zie je hier een N tussen staan.

En tenslotte is het de bedoeling om de Q hiertussen te vinden.
Ben je nu scheel of kon je alles goed vinden? Ik ben benieuwd.
Mijn ogen zien in elk geval scherp genoeg, al krioelen die letters soms wel een beetje dor elkaar.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zie ze gelukkig nog allemaal.
Hoe is het met je kastje ?

emsland-life zei

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
als je goed kijkt zie je bij dit y-tje een heleboel x-jes.

Heb ik nu goede ogen.

Gelukkig doet mijn oogarts het(de test bedoel ik) nog steeds met grote en kleine lettertjes

Nell zei

Ik zie inderdaad al de letters die je wilt dat ik zie. Kan ook niet anders vorige week net nieuwe bril gekregen.

Anoniem zei

Met de bril op was het geen moeite, maar ja, daar is die bril ook voor!!!!