Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, maart 26, 2012

Piepkleine lammetjes

Op de dijk langs het Zuidereind zagen we dit moederschaap met twee piepkleine lammetjes. Moeder lag lekker in het zonnetje, maar toen ik dichterbij kwam om een foto te maken was ze daar heel duidelijk niet zo blij mee.

Ik heb haar verteld dat ik niet gevaarlijk was en alleen maar een mooie foto van haar lieve kleintjes wilde maken, zodat er nog meer mensen van ze zouden kunnen genieten.

Maar ze had het er toch niet op en riep tegen haar kleintjes: "Kom, we gaan" en daar gingen ze.
Gelukkig kon ik ze nog goed in beeld krijgen, alleen niet meer met z'n allen.

Even verderop op de dijk stond dit witte schatje en zij werd snel vereeuwigd door mijn husband.

1 opmerking:

Nell zei

Ik denk dat ik ook hetzelfde zou hebben gedaan als moederschaap. Snel mijn kroost te samen roepen en er vandoor. Maar je hebt er weer een mooi blogje van gemaakt Willy.