Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, november 12, 2005

Loopband

Gisteren is hij binnen gekomen, onze loopband. Erg lekker voor de koude en/of natte dagen zodat je dan lekker binnen voor de tv kan lopen.

Het is dit apparaat, maar dan zonder de rondingen aan de handvatten. Het gaat om een redelijk simpele uitvoering, dus zonder aandrijving en niet in hoogte verstelbaar, maar goed genoeg voor ons om wat trainingsrondjes op te gaan maken.
Als jullie mee willen doen, kunnen we wel een weblog-wintercompetitie beginnen.

3 opmerkingen:

Mawilma zei

Bedankt voor het aanbod, maar ik loop mijn "trainingsrondjes" liever langs de Eem. Hoewel het een prachtig en practisch apparaat is.
Uiteraard zal ik graag op de hoogte blijven van de resultaten van de weblogwintercompetitie!
Misschien weer een mooi doel voor een van onze wereldberoemde webloglolly's ?

Peter zei

Kan ik dan een lolly verdienen met hoeveel rondjes ik in gedachten loop?

Mawilma zei

Natuurlijk Peter, net zo gemakkelijk als je door aan werken te denken een topsalaris kunt verdienen!

Als Michel zijn stappenteller opstuurt neem ik onze kilometerteller en dan win ik.