Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, november 12, 2005

Training Zwitserland

Komende maandag ga ik voor 4 dagen naar Shaffhausen in Zwitserland.(Van de waterval).
Dit keer is het geen vakantie maar is het voor mijn werk. Ik zal daar een technische training gaan krijgen zodat ik de klanten nog beter kan ondersteunen en adviseren wat meestal weer resulteert in meer verkoop.
Dit keer ga ik niet met het vliegtuig maar samen met een collega lekker met de auto. Dit scheelt bijna niets in tijd. Ik heb er erg veel zin want het is heel mooi om te zien. Ook zal het 's avonds weer leuk zijn, ze maken er daar altijd iets van.

2 opmerkingen:

Mawilma zei

Wat hebben jullie toch allemaal leuke banen met van die snoepreisjes.
Nu zie je meestal niet zoveel van de omgeving als je druk bezig bent in zo'n conferentiezaal, maar toch.....
Ik wens je een mooie reis en prettige trainingsdagen toe en hoop, dat je er veel van opsteekt.

Marc zei

Oei, ik lees dat je nu al weg bent. Mochten ze daar ook internet hebben, veel plezier!!