Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, oktober 16, 2007

Bellen vanuit Amerika


Toen wij in Amerika zaten was mijn lieve dochter jarig en ik wilde haar natuurlijk graag even bellen om haar te feliciteren. Helaas had mijn mobiel geen signaal, dus kon ik haar daar niet mee bellen.
Er hingen wel publieke telefoons en daar stond op, dat je ook met een visa- of mastercard kon bellen. Na heel veel vergeefse pogingen lukte het ons om via de provider - we moesten het te bellen nummer en het nummer van onze creditcard opgeven - contact te maken met het feestvarken.
Je snapt misschien onze verbijstering, toen uit het overzicht van onze creditcard bleek, dat voor dit telefoontje het formidabele bedrag van $56,24 werd afgeschreven.
Het gaat me niet om het bedrag op zich, maar de combinatie KPN/VS werkt toch niet optimaal!

Geen opmerkingen: