Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, oktober 05, 2007

Ziekenboeg

Deze week zitten we een beetje in de ziekenboeg.
Dinsdagmorgen is Tim bij het spelen op school met z'n hoofd tegen een muur gevallen en had een fikse snee onder z'n wenkbrauw. De dokter durfde het niet aan om het te plakken, dus moest hij door naar het ziekenhuis. Gelukkig heeft hij er nu weinig last van en wilde woensdag gewoon weer naar school. Dinsdag ben ik met met squashen door mijn enkel geklapt en zet nu al even met mijn voet in de lucht. Vanmiddag mag ik naar de fysio om hem te laten intapen en dan mag ik 'm weer voorzichtig gaan belasten. Waarschijnlijk mag ik over een week of 3 alles weer.
Zo zie je maar, een ongeluk zit in een klein hoekje.

1 opmerking:

Mawilma zei

Vanuit de VS van harte beterschap toegewenst.
Even geduldig "uitzieken", hopelijk loop je binnenkort weer als een kievit.
En Tim ook een dikke kus op zijn zere plek!