Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, september 29, 2008

Onverwachte steun

Drie Nederlandse ondernemers hebben maandag een website opgericht om de geplaagde Belgisch-Nederlandse verzekeraar Fortis te steunen. Via de site SteunFortis.nl roepen ze op tot het openen van een spaarrekening bij het concern.
,,Door het totaal aan uitstaand spaartegoed bij de bank significant te vergroten creƫren wij de buffer die Fortis nodig heeft'', aldus de website. ,,U kunt daarbij helpen.''
Ik ga toch nog maar even niet gokken met mijn spaarcentjes. Wat doen jullie?

2 opmerkingen:

Mawilma zei

Nou ik ook niet hoor.
Geef mij dan toch maar liever die oude sok !
Maar het is wel te hopen dat er snel rust komt op de financiƫle markten, want het gaat nu wel heel hard bergafwaarts. Als je ziet dat Fortis dacht dat de koersen vandaag zouden gaan stijgen, maar dat ze bijna een kwart verloren hebben en dat Wallstreet vandaag tot nu toe ook alweer zo'n vijf procent gezakt is, kun je je goed voorstellen dat er veel mensen toch wel heel zenuwachtig beginnen te worden.
Maar ja, wie weet nu wat de juiste oplossing is?

Anoniem zei

Ook al had ik een ton dan zou dat niet helpen om Fortis uit de problemen te helpen.