Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, september 27, 2008

Virussen !!!!!


Momenteel worden we weer belaagd door allerhande virussen.
Ik weet niet waarom ze onze computer zo aantrekkelijk vinden om zich in te nestelen, maar we hebben heel veel last van ze!
We hebben al diverse anti-virusprogramma's gedownload en ze hebben met elkaar de nodige Trojan Horses en weet ik wat nog meer in quarantaine gezet, maar we zijn er nog steeds niet vanaf.
Ondanks het feit dat ik altijd redelijk optimistisch ben en blijf, ben ik nu zo af en toe de wanhoop nabij.
We blijven maar hopen dat nog steeds geldt: "alles sal reg com".

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb gelukkig geen last. Gebruik Norton antivirus, die het inmiddels weer doet:-)

Mawilma zei

Het lijkt er zowaar op dat we ze onder de knie hebben, maar ik durf het nog niet hardop te zeggen!