Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, juli 23, 2010

Ons prieeltje


Hoe vinden jullie ons prieeltje?
We hadden met die hitte een partytent gekocht, omdat een parasol veel te weinig schaduw gaf om het uit te houden als je met meer mensen buiten zat. Of je benen verbrandden nog net doordat ze onder de parasolschaduw uitstaken.
Maar vanmiddag zaten we gezellig in ons prieeltje toen het zachtjes begon te regenen en zo konden we lekker buiten blijven zitten en genieten van de frisse geur van de regen.
Heel onnederlands eigenlijk, want meestal als het regent is het te koud om buiten te zitten, maar vandaag niet.

4 opmerkingen:

roetmops zei

Ik ken het gevoel van heerlijk buiten zitten, terwijl het regent. Ook wij hebben de boel hier eens even goed aan gepakt. om als het regent lekker gewoon buiten te eten en te genieten van de frisse lucht die dan eindelijk de temparaturen wat aangenamer maken. Het ziet er echt gezellig uit. Geniet er zoveel mogelijk van. Maar jullie kennende doen jullie dat ook wel. Trouwens ik meen me te herrineren dat jij een hekel hebt aan buiten eten. Vanwege het ongedierte. Is dat nu ook voorbij??

Mawilma zei

Dat ik een hekel aan buiten eten heb heb je heel goed onthouden!
Inderdaad vanwege die vliegende rustverstoorders.
Buiten eten doen we dus eigenlijk nooit, alleen een boterhammetje eten we wel in ons buitenverblijf.
Ik hoop niet dat je al mijn ondeugden zo goed weet!

Rob zei

Hoi Baarnse pri-eelers!

Ik zie jullie al zitten met een gezicht van: "wie doet ons wat!" Maar: wie heeft toen de koffie gehaald?? Hadden jullie dat wel geregeld?? Ik ben benieuwd wie door de regen te trotseren, zorgde voor jullie koffie...

Groeten, Rob uit Ogeveine

Mawilma zei

Dank je wel Rob voor je belangstelling!
Je snapt natuurlijk wel dat wij - als we de bui zien hangen - er voor zorgen dat we alles van tevoren ter plaatse hebben.