Vandijkonline-vrienden-weblog

zondag, mei 15, 2011

Klaprozen


Naar mijn idee is het nog wel vroeg in de tijd, maar langs het pad naar de Eem staan al een paar flinke pollen klaprozen volop te bloeien.

Het is een prachtig gezicht, alleen is het jammer dat het op de achtergrond zo'n zooitje is. Er staan een aantal van die vieze containers en het terrein is altijd een rommeltje. Achter die blauwe container ligt ook nog een oud schip dat ze aan het slopen of verbouwen zijn.

Maar gelukkig doet dit alles aan de schoonheid van de bloemen niks af.

3 opmerkingen:

Nell zei

Wat mooi die rode klaprozen, maar wat een puinhoop daarom heen. En dit is bij jullie in de buurt? Had ik toch echt niet verwacht hoor? Gelukkig trekt de natuur zich hier niets van aan en probeert de boel toch nog een vrolijk tintje te geven.

emsland-life zei

en ik maar altijd denken dat jullie daar op stand wonen..........

trouwens, ik had alleen de bovenste foto geplaatst.

maar, de klaprozen zijn prachtig.

hier is het allemaal blauwe lupinen wat je ziet.

Mawilma zei

Mijnheer Emsland-life,denk maar niet dat alle mensen die op stand leven ook van stand zijn.....
En eerlijk als ik ben wil ik niet alleen de schoonheid, maar ook de tegenstelling tot het (onnodig) minder mooie laten zien.
Lupine is ook erg mooi, maar die zie je hier weinig.