Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, mei 05, 2011

Telefoonneus


Er zijn van die momenten dat het behoorlijk lastig is om je telefoon te bedienen. In bad of op de fiets bijvoorbeeld, als je graag een hand aan het stuur wil houden. Vervelend is het al helemaal als het koud is en je handschoenen draagt. Telefoneren of sms'en kun je dan wel vergeten, zeker als het om een touchscreen gaat.
Maar niet langer getreurd. Voor elk probleem is er een oplossing. Designer Dominic Wilcox heeft een kunstneus ontworpen waarmee het mogelijk is om alle handelingen op je telefoon te blijven doen. Ook als je in bad of op de fiets zit. En het ziet er niet eens zo gek uit, toch?

3 opmerkingen:

Nell zei

Sorry Willy, ik vind het belachelijk. Kan een mens dan nergens meer heen zonder mobiel te zijn? waar is de tijd gebleven van rustig genieten van hellemaal even niets! ik moet je eerlijk zeggen: ik vind het nog steeds een probleem om mijn mobiel overal mee naar toe te nemen. Ik hoef niet zo nodig altijd bereikbaar te zijn.

Mawilma zei

Hahaha...... Het feit dat ik zoiets op mijn weblog zet laat al zien dat ik het ook belachelijk vind.
Stel je voor dat je niet eens lekker kunt badderen zonder je telefoon! Dat zou toch wel erg zijn.
En in het verkeer vind ik het levensgevaarlijk.Probeer maar eens al fietsend met je neus je telefoon te bedienen.....
Ik had er speciaal nog geen eigen "visie" bijgeschreven om de reacties af te wachten.

Nell zei

Je kent mij toch, ik reageer altijd. Maar zoiets stoms als een neustelefoon bediening wie bedenkt zoiets?