Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, oktober 27, 2011

Sportief of niet?


Vinden jullie mij niet sportief? Op 7 juli van dit jaar had ik 8888 kilometer gefietst en gistermiddag halverwege ons "rondje pontje" maakte ik de 9999 vol.
Ikzelf ben eigenlijk wel heel tevreden over deze sportieve prestatie.
Jammer genoeg kunnen we alleen deze week nog met het pontje over de Eem, want van november tot maart vaart het niet.
Het zal dan ook wel te koud worden om te fietsen, nu gaat het nog net. Lekker windje op de dijk, maar in standje 3 is dat geen probleem voor mij.

2 opmerkingen:

Nell zei

Ik vind het een super prestatie Willy, de kilometers die ik dit jaar heb gefietst zijn 00000. Je mag wel trots zijn op je zelf vind ik. Ik las net het Duitse weerbericht die voor nederland een winter van drie maanden sneeuw en kou voorspelt. Het zal volgens hun een horrorwinter worden. Deze begint half november tot aan maart.
ben maar blij dat je nu nog lekker kan fietsen, als ze gelijk krijgen zitten we voorlopig mooi thuis.Maar natuurlijk eerst zien en dan geloven.

Anoniem zei

wij zijn gisteren (vrijdag) nog wezen fietsen met een mini-cruise over de Eem met de pont. Het was prachtig weer, de pont is per november gesloten, dus tot volgend jaar. Ook gelijk commentaar op die eenden van jou, dat zijn Kaapse eenden en die krijgen het hele jaar jongen, net als mensen.gr. Bernard