Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, februari 28, 2012

Het Mysterie van de Natte Keukenrol


Wij waren de laatste week in de ban van Het Mysterie van de Natte Keukenrol!
Elke keer weer was die keukenrol nattig en we konden nergens iets ontdekken van een soort lekkage of vochtige plek.
Ik dacht al dat er misschien wel een of ander beest in de ruimte tussen het keukenkastje en de muur zat die daar af en toe een plasje loosde, maar dat leek ons toch ook wel onwaarschijnlijk.
Ik had het keukenkastje al leeggehaald om te zien of er daar soms iets in lag, maar nee hoor, niente!
Totdat gisteravond mijn husband ontdekte dat de voorraadkeukenrollen in de trapkast bovenop de vochtvreter lagen, zich gedeeltelijk volzogen en zo dus het vreemde verschijnsel veroorzaakten. En al droogden we de rol steeds weer op de verwarming, hij pikte natuurlijk ook weer het vocht uit de lucht en zo bleef het ons bezighouden.
Hèhè, wat zullen we ons relaxed voelen vandaag!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat moet dat een moeilijke tijd geweest zijn voor jullie met die natte keukenrollen, had me maar gebeld dan had ik jullie moreel kunnen ondersteunen. groetjes Bernard

Nell zei

Ach gossie, en jij maar bang zijn dat er een of ander beestje was binnengeslopen. Wat een traumatische ervaring zal dat voor je geweest zijn Willy. En dan zo een simpele oplossing. Vanaf kun je nu weer lekker slapen zonder je zorgen te maken over ongedierte. Maar pas wel op, want vochtvreters zijn niet onschuldig hoor!