Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, februari 18, 2012

Huisdier


Via Twitter maakte ik donderdagavond kennis met het nieuwe huisdier van mijn zoon en schoondochter.
Zoonlief was op de een of andere meeting van zijn werk en moest daar ook overnachten, dus het was voor haar wel gezellig dat ze gezelschap had.
Ze heeft er niet bij verteld of hij knusjes bij haar mocht slapen of dat ze hem toch maar gevraagd heeft naar buiten te gaan.
Ik heb niks tegen spinnen, maar dit is toch wel een behoorlijke knoeperd en ik denk dat ik hem voorzichtig naar buiten gemanoeuvreerd zou hebben.

1 opmerking:

Nell zei

Go, wat leuk dat spinnetje. Bij mij in bed hoeft niet! Maar ik laat ze lopen. niet opdat ik bang ben, mar gewoon om dat ik het altijd heel knap vindt waar ze, met vaak hoge snelheid overal naar toe gaan.