Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, februari 22, 2012

Lammetjes

We hebben de eerste lammetjes van dit jaar gezien en het waren nog niet eens van die hele kleintjes.

We gingen fietsen over de Soester Fietsbrug en daar zag ik ineens aan de overkant van de sloot allemaal schapen met lammetjes lopen.

Kennelijk vonden ze een of ander apparaat met een slang eraan heel interessant en ze liepen uitgebreid te onderzoeken wat dat nou toch wel was.

Het lentegevoel kwam zo - ondanks de stevige frisse wind - met sprongen omhoog!

1 opmerking:

Nell zei

Wat een toeval zeg. Ik ben op zoek naar de lammetjes en bij jullie staan ze al in de wei. Kan me voorstellen dat het lente gevoel er dan ook zo maar ineens is. Gefeliciteerd volgens mij ben jij de eerste die op haar weblog lammetjes heeft staan. ik ben ze nog op geen enkel weblog tegen gekomen.