Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, augustus 25, 2012

Huisdieren.....

We hebben tegenwoordig niet te klagen over gebrek aan huisdieren. Gistermiddag wilde ik iets uit de kast pakken en zag in een vaas deze levensgrote spin zitten. Je snap niet hoe hij daarbinnen komt. Volgens kenners zijn spinnen altijd met z'n tweeën, dus ik heb nog gezocht naar z'n maatje, maar kon dat niet vinden. Ik ben benieuwd of die nog tevoorschijn komt. Je kunt hem toch echt niet over het hoofd zien dacht ik.

Even later was mijn husband de tuin aan het aanvegen na het snoeien van de coniferen en kijk nou eens wat er voor de bezem zat? Dit padje was kennelijk een beetje verdwaald.

Hij draaide zich maar snel om en maakte dat hij weg kwam.

1 opmerking:

Nell zei

Ik weet hoeveel jij van huisdieren houdt, vooral dit soort. Ik kan bijna jou uitdrukking op je gezicht zien. Daarom wens ik je ook heel veel sterkte voor de komende (herfst)periode.