Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, augustus 22, 2012

Mijn paardrijdende kleindochter

Onze kleinkinderen zijn allemaal heel sportief - net als hun ouders trouwens - en één kleindochter rijdt paard. Gisteravond ging ze samen met een vriendin naar Schoorl om daar een strandrit te maken. De hele groep gaat langs de waterlijn en dat is een prachtig gezicht.

Op deze foto gaat het in draf over het strand. Mijn kleindochter heeft een roze t-shirt aan, dus ze is goed te herkennen. Wat mooi die hele groep dravende paarden.

Dit vind ik ook een schitterend plaatje. Als ik het goed zie maken ze een rondje, maar ik was er jammer genoeg niet bij, dus zeker weten doe ik dat niet. Het kan ook zijn dat ze over het strand aan komen en op deze manier langs de waterlijn gaan.

En weg gaan ze weer over het strand. Wat lijkt me dat toch fantastisch om op de rug van een paard zo'n mooie strandrit te maken! Maar ik ben al heel blij dat ik er door deze foto's van kan meegenieten. Dank je wel Fleur!

1 opmerking:

nell zei

Paardrijden op het strand is voor elke ruiter en unieke ervaring. Mijn dochter vond het ook altijd het mooist wat er was. Lekker uitwaaien met je paard op het strand, wat wil je nog meer.