Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, augustus 28, 2012

Je komt altijd weer wat leuks tegen

Als je je ogen de kost geeft kom je altijd weer mooie dingen tegen. In de polder zagen we deze schaapskudde die zijn klus erop had zitten en lekker mocht uitrusten in het weiland. Ook het hondje had goed zijn best gedaan om de schaapjes allemaal door het hek te dirigeren en het staat heel tevreden te kijken naar de herder, die het hek sluit.

Even later zaten we op een bankje en daar viel mijn blik op deze wilg. Ondanks dat je er dwars doorheen kunt kijken staat hij toch nog volop in blad. Je snapt het niet. Als mijn lijf zo geperforeerd zou zijn zouden mijn haren wel uitvallen vrees ik.

1 opmerking:

Nell zei

Ik vind de foto van de herder met zijn kudde net een schilderij, heel mooi. Wat die boom betreft, wij snappen toch niet hoe moeder natuur het allemaal voor elkaar krijgt. Maar jij hebt je ogen weer goed de kost gegeven waar wij van mee kunnengenieten.