Vandijkonline-vrienden-weblog

zondag, augustus 21, 2005

Als ze me missen ...

Vanmiddag gaan we naar het hartje van de Betuwe, lekker even een hengeltje uitwerpen. Het is weer tijd voor een jaarlijks familie-uitje, het forelvissen.
We gaan dan naar Ommeren, waar we (lees:de familie) bij Forellenvijver De Kamphoeve een vijver hebben afgehuurd.

Een aantal hengels wordt klaargemaakt door 'Ome Ronald', mijn werphengel kan ik nog net zelf in elkaar zetten. Het is een niet zo duur exemplaar, dus wil nog wel eens wat herstelwerkzaamheden nodig hebben gedurende de middag. Ik hoop dat het weer zich een beetje goed houdt. We hebben daar al heel slecht en heel mooi weer gehad, vandaag lijkt het er tussen te gaan zitten. De dag wordt afgesloten met een bbq. De versgevangen forellen mogen er als laatste op. Dat doen ze o.a. voor mij zodat ik niet de hele bbq lang in die vieze stinklucht zit. Lief hè?

Geen opmerkingen: