Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, augustus 29, 2005

Weer op honk

Na tien dagen van de Limburgse lucht genoten te hebben zijn we weer in het Baarnse teruggekeerd.
Ik heb ruim 80 km gefietst, veel gewandeld en we zijn een dagje naar Duitsland geweest om daar de drie mooiste stadjes (Andernach, Linz en Königswinter) van onze Rijnreis in mei van dit jaar nog eens te bezoeken.

Dit kraantje staat nog steeds aan de Rijnoever in Andernach en het ziet er nog net zo uit. Alleen de omgeving is enigszins veranderd. Er ligt nu een mooie promenade met een klein park en een laantje met platanen. Heel mooi!
Ter vergelijking hier een eigen foto van ons.
Hans en ik zijn in Königswinter naar boven gelopen om de ruïne Drachenfels te bekijken en mijn zus en zwager gingen met het treintje. Poeh, dat kostte wel de nodige zweetdruppels, maar ik kon tevreden concluderen, dat mijn hart het nog goed doet!
Al met al een geslaagde week en we kunnen er weer even tegen.

2 opmerkingen:

Marc zei

Welkom thuis en on-line!

Mawilma zei

Dank je wel!
Ik heb een eigen foto van het kraantje ter vergelijking bij de oude foto gezet. (Ik moest deze eerst van de laptop halen)
Niet veel veranderd he?
Als je goed kijkt zie je links boven op onze foto de weg-op-palen langs de berg lopen.