Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, februari 10, 2006

Blogmeeting (ik ken ook geen schaamte)

Ik ken ook geen schaamte! Vandaag was het dan eindelijk zover: de eerste onofficiele vandijkonline weblogmeeting. Mede vanwege de tactisch gekozen locatie (waardoor het nuttige met het aangename verenigd kon worden) was de opkomst werkelijk fantastisch. Ik moet echter wel bekennen dat de meeste van de aanwezigen mij niet bekend voorkwamen. En van de meeste mensen die ik wel kende wist ik weer niet dat het mede-bloggers waren.
Uiteraard heb ik een uitgebreide foto-rapportage van de meeting gemaakt, maar helaas zijn de foto's van de hapjes, de feestelijkheden en de prijsuitreikingen ( ik wist niet dat er nog zoveel lollies te verdelen waren!) mislukt. Bijgesloten foto's zijn de enigen die nog redelijk gelukt zijn. De mensen op de eerste foto komen uit Eemeroord, en waren voor het amusement ingehuurd. Op de tweede foto enkele bekende vooraanstaande bloggers.


Organisatie, wat mij betreft was het een groot succes! Wanneer weer?

5 opmerkingen:

Mawilma zei

In de eerste plaats voel ik mij redelijk gepasseerd door het feit, dat ik niet van deze meeting op de hoogte was.
Zo te zien was het amusement nogal slaapverwekkend.
Maar die twee vooraanstaande kanjers op de tweede foto zijn toppie!
De door mij gewonnen lollies worden zeker thuisbezorgd?

Peter zei

MaWilma, gezien de enorme opkomst ga ik er vanuit dat deze meeting toch goed gecommuniceerd was. Wellicht dat er met jou uitnodiging eea misgegaan is? Misschien dat de digitale postzegel erafgevallen was?
Verder kan ik vertellen dat voor de door MaWilma gewonnen lollies op dit moment een apart containerschip onderweg is vanuit Singapore. Dus maak maar vast plaats vrij in de schuur, garage en op zolder!

Mawilma zei

De tranen schieten acuut in mijn ogen.
Ik had toch ook kunnen weten dat het bij jou allemaal in goede handen is!

Peter zei

Tsss. En ik maar denken dat ik de enige ben die geen schaamte kent... MaWilma, als er ooit nog eens een prijs voor vakkundig slijmen word uitgerijkt win je er vast 2! :-)

Mawilma zei

Hier past alleen waardig zwijgen.............