Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, februari 09, 2006

Stormpje

Vanochtend mocht er dan sneeuw liggen, vanmiddag moesten we bij onze bijna dagelijkse wandeling langs de Eem flink tegen de wind opboksen. Af en toe kwam je bijna niet vooruit!
Op de terugweg konden we lekker achteroverleunen tegen de wind aan en werden we zo richting huis geduwd.
In het stukje Eem achter Legodorp waren behoorlijk hoge golven, die wit uitelkaar spatten aan de overkant. Het leek de zee wel. Maar, heel raar, langs de Eemerwaard waren het weer hele gewone golven.
Al met al een ontzettend leuke wandeling, waar we flink van hebben genoten.
Van harte aan te bevelen!
.......................................................................................................

6 opmerkingen:

Peter zei

Helaas heb ik er geen fototje van, maar ik was vanmorgen de trotse eigenaar van de koppositie in een kettingbotsinkje...!

Met 30 km per uur bleef de schade gelukkig beperkt tot een paar gekwetste ego's en een geschrokken kind, maar het is absoluut een ervaring om in je dagboek bij te schrijven! Het bump-bump-bump van de auto van de mevrouw die tegen mij achteropbotste (en nog een keer, en nog een keer) heb ik vandaag in gedachten een paar keer gehoord!

Mawilma zei

De middenpositie in zo'n kettinbotsinkje lijkt me nòg spectaculairder. Je hoort en voelt dan aan twee kanten bump-bump-bump.
Je vertelt niet of je auto zelf ook gekwetst was of alleen maar de ego's.

Peter zei

Nee, MaWilma, voor zover ik na heb kunnen gaan heeft geen enkele auto schade opgelopen..
En ja, misschien is de middenpositie wel spectaculairder, maar de koppositie is natuurlijk uniek! Daar is er (bij elke kettingbotsing) maar 1 van!

Mawilma zei

Hier heb ik niet van terug.......

Peter zei

Heb je wel terug van 5 euro?

Mawilma zei

Wat stel jij toch altijd van die moeilijke vragen !