Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, februari 04, 2006

De Dijk Jubileumconcert.

Gisterenavond ben ik met Marc afgetogen naar Ahoy, Rotterdam voor het Jubileumconcert van De Dijk. Mijn hemel, wat was dat MOOI. ALLE goede en bekende nummers werden gespeeld. Zelfs 'Geldgebrek en Rock & roll', een van mijn all-time favorites kwam langs. Ik had de indruk trouwens, dat Huub C.S. het zelf ook behoorlijk naar de zin had....

Voor een sfeerimpressie met de 'foon nog een paar fotootjes gemaakt, hieronder het resultaat.




Het bleek dat ik zelfs filmpjes kon maken met mijn telefoon. En omdat je daarmee leuk kunt zien waar we ongeveer zaten zie je het resultaat daarvan hier (QuickTime vereist).

Nog een nagekomen bericht (gelezen op Liedkunst.nl ): Het jubileumconcert van De Dijk wordt uitgezonden door Radio 2 op vrijdagavond 10 februari van 21.00 tot 23.00 uur. Dus liefhebbert(s) : de MP3recorder klaarhouden!

5 opmerkingen:

Mawilma zei

Wat zijn die tegenwoordige phones toch handig! Je bent gewoon verbaasd, dat je er ook nog gewoon mee kunt bellen!
Je geeft zo een goeie impressie van het sfeertje.
Maar ja, De Dijk is ook niet de eerste de beste!
Jullie zijn dus niet voor niks opgetogen afgetogen!

Peter zei

Yep, De Dijk is en was helemaal super.
Opgetogen afgetogen is een hele goede omschrijving... :-)

En ik geloof trouwens dat Marc ook wat foto's had gemaakt... Zijn die nog een beetje gelukt, Marc?

Marc zei

Het was geweldig!!!!
Een heerlijke avond met goeie muziek in goed gezelschap.
Mijn foto's zijn zeker niet beter dan die van Peter, dus gaan niet online.

Peter zei

Joepie! Het concert is bezig!

Helaas door technische problemen niet door mij opgenomen.... :-((

Marc zei

Hij staat er op via de internetstream. Bijna 165Mb aan De Dijk op 192kbps. ff wat knippen en plakken en dan de audiocd op!
Leuk om weer te horen.