Omdat ik niet te spreken ben over de uitkomst van een boeking bij RP Hollidays gaan we ze een klachtbrief sturen. Hier kun je het concept lezen. Nog op- of aanmerkingen of misschien taalfouten gevonden?
Vind je hullie nu 'u' of 'jullie'? Kzit ff op de laatste pagina te kijken, en daar ben je redelijk consequent in het afwisselen van 'u' en 'jullie'... Ik zou daar voor 1 aanspreekvorm hebben gekozen..
Vanmorgen kreeg in een mailreactie: Wij ontvingen uw biref betreffende bovenstaande reservering op naampark. Het is juist dat in de door u gewenste periode geen korting toegezegd had mogen worden. Indien u de brochure raadpleegt dan kunt u per periode precies zien wanneer dit wel van toepassing is. Aangezien er echter wel al in de bevestiging een kortingsbedrag is toegekend, kunnen iwj niet anders dan deze ook toe te passen. Het % heeft hierop geen betrekking. De reservering en de bijbehorende prijs zijn dus terug gezet zoals u in de eerste bevestiging heeft ontvangen en hiervan zult u nieuwe papieren en acceptgiro’s ontvangen. Ik heb gelijk weer ge-replied, ben het er natuurlijk niet mee eens en wacht op reactie.
Dus je krijgt nu weer 15 euro korting ipv de ruim 100, die je oorspronkelijk toegezegd was. Ik ben toch bang, dat je uiteindelijk aan het kortste eind trekt, al zijn we het er met z'n allen niet mee eens. Misschien kun je beter een andere last-minute boeken, dan ben je wellicht nog voordeliger uit. Roompot kan onderhand de pot op !!!!
Vanmorgen had ik nog geen reactie op de mail van maandag, dus heb zelf maar weer een mail gestuurd. Daar kreeg ik snel reactie op: "Uw klacht zal vandaag of anders uiterlijk maandag met de verantwoordelijke afdeling worden besproken. U kunt dus binnen een week uitsluitsel verwachten op uw klacht". Nog even afwachten dus.
We juichen nog niet voor we het zwart-op-wit hebben, maar je mag je wel triomfantelijk voelen. Als ze je nu maar niet uit wraak het rottigste huis van het park geven. Of eentje zonder verwarming. Maar ja, dan schrijf je maar weer een klachtenbrief. En let op, dat er geen gebroken glas op het terras lig. Dat kost je 7,50!
10 opmerkingen:
Vind je hullie nu 'u' of 'jullie'? Kzit ff op de laatste pagina te kijken, en daar ben je redelijk consequent in het afwisselen van 'u' en 'jullie'... Ik zou daar voor 1 aanspreekvorm hebben gekozen..
Ik vind vooral dat "toch met vriendelijke groet" erg liefjes!
De rest had ik al "gewoon" gemaild.
Heb wat jullies veranderd in u's en wat andere kleine dingen aangepast. Hij gaat morgen op de bus.
Laat je ons het vervolg horen?
Vanmorgen kreeg in een mailreactie: Wij ontvingen uw biref betreffende bovenstaande reservering op naampark.
Het is juist dat in de door u gewenste periode geen korting toegezegd had mogen worden. Indien u de brochure raadpleegt dan kunt u per periode precies zien wanneer dit wel van toepassing is. Aangezien er echter wel al in de bevestiging een kortingsbedrag is toegekend, kunnen iwj niet anders dan deze ook toe te passen. Het % heeft hierop geen betrekking. De reservering en de bijbehorende prijs zijn dus terug gezet zoals u in de eerste bevestiging heeft ontvangen en hiervan zult u nieuwe papieren en acceptgiro’s ontvangen.
Ik heb gelijk weer ge-replied, ben het er natuurlijk niet mee eens en wacht op reactie.
Dus je krijgt nu weer 15 euro korting ipv de ruim 100, die je oorspronkelijk toegezegd was.
Ik ben toch bang, dat je uiteindelijk aan het kortste eind trekt, al zijn we het er met z'n allen niet mee eens.
Misschien kun je beter een andere last-minute boeken, dan ben je wellicht nog voordeliger uit.
Roompot kan onderhand de pot op !!!!
Vanmorgen had ik nog geen reactie op de mail van maandag, dus heb zelf maar weer een mail gestuurd. Daar kreeg ik snel reactie op:
"Uw klacht zal vandaag of anders uiterlijk maandag met de verantwoordelijke afdeling worden besproken. U kunt dus binnen een week uitsluitsel verwachten op uw klacht".
Nog even afwachten dus.
Zojuist een bevredigend bericht ontvangen van de Roompot, we krijgen de 20% korting!
Nu nog even wachten op de aangepaste bevestiging.
GEFELICITEERD!!!! zo zie je maar weer dat de aanhouders soms toch wint! Goed dat je je 'poot' stijf hebt gehouden, TOP!
We juichen nog niet voor we het zwart-op-wit hebben, maar je mag je wel triomfantelijk voelen.
Als ze je nu maar niet uit wraak het rottigste huis van het park geven. Of eentje zonder verwarming.
Maar ja, dan schrijf je maar weer een klachtenbrief.
En let op, dat er geen gebroken glas op het terras lig. Dat kost je 7,50!
Een reactie posten